Aké unikum?
Aké si zvoliť unikum (jedinečný prínos alebo úžitok pre zákazníka), ktorým sa odlíšite od konkurencie? Na to treba poznať svoj trh ako aj [...]
UNIKUM – buďte jedineční
Pod týmto rozumiem akýkoľvek jedinečný prínos alebo úžitok pre zákazníka, ktorým sa odlíšite od konkurencie. Tento moment sa často podceňuje. [...]
Kto je vaša cieľová skupina?
Toto je pravdepodobne najdôležitejšia otázka, ktorú si treba položiť ešte úplne na začiatku, pri tvorbe konceptu. Platí to v každom biznise, [...]
Čaro jednoduchého konceptu
Prečo je vhodné pri úvahe nad konceptom prevádzky vsadiť skôr na jednoduchosť? Jednoduchý koncept znamená efektívnosť. Efektívna prevádzka [...]
Koncept, ktorý vás dovedie k úspechu
Možno sa pousmejete, ale či už sa chystáte vybudovať novú prevádzku alebo renovovať jestvujúcu, dôležité je uvedomiť si, kým ste, čo je vám [...]
Vyberáte si lokalitu vy alebo si lokalita vyberá vás?
Už sme spomínali, že lokalita je dôležitým prvkom vašej marketingovej stratégie a teda jej výberu treba venovať patričnú pozornosť. Výberu [...]
Dobrá príprava – polovica úspechu
Ak si už na začiatku uvedomíte, že lokalita je súčasťou marketingovej stratégie vášho podniku, máte obrovskú konkurenčnú výhodu. Nastúpili ste [...]