Koncept, ktorý vás dovedie k úspechu
Možno sa pousmejete, ale či už sa chystáte vybudovať novú prevádzku alebo renovovať jestvujúcu, dôležité je uvedomiť si, kým ste, čo je vám blízke a čo viete robiť dobre.
Nemá zmysel vymýšľať koncept, ktorý bude vyhovovať všetkým. Nebude.
Viac času sa oplatí venovať premýšľaniu nad tým, ktorý koncept je vám osobnostne blízky a v akej forme a koho by mohol osloviť vo vašej cieľovej oblasti.
Oplatí sa premyslieť koncept do detailu (názov, logo, ponuka jedál, doplnkový predaj, cieľová skupina, cenová úroveň, atmosféra, nejaký jedinečný alebo typický prvok, interiér, oblečenie zamestnancov atď.). Bude tým zrozumiteľný pre zamestnancov i zákazníkov. Okrem toho bude tvoriť vašu značku.
Ak sa takto „ukotvíte“, môžete venovať celú svoju pozornosť zákazníkom, zamestnancom a efektívnejšiemu riadeniu vášho biznisu.
A navyše si vás aj zákazníci ľahšie zapamätajú a prípadne odporučia svojim známym.
Nech už sa rozhodnete pre akýkoľvek koncept, z viacerých dôvodov vsaďte na …
JEDNODUCHOSŤ!
foto: Waddell and Conder