Aké unikum?

 v kategórii 1) Plánovanie - koncept, lokalita, biznis plán, MARKETING, Offline Nástroje, PRED OTVORENÍM GASTRO PREVÁDZKY

Aké si zvoliť unikum (jedinečný prínos alebo úžitok pre zákazníka), ktorým sa odlíšite od konkurencie? Na to treba poznať svoj trh ako aj charakter cieľovej skupiny (kto je vaším zákazníkom a čo je jeho motiváciou).

Oplatí sa dať si trochu námahy a porozmýšľať , čo by mohlo byť vo vašom prípade účinným emocionálnym zážitkom pre zákazníka, aby sa rozhodol minúť svoje ťažko zarobené peniaze práve u vás.  Čo tak napr.:

[box]
  • niečo originálne,
  • kuriozita jednoduchosť a prehľadnosť menu
  • neuveriteľná obsluha
  • pozoruhodná záruka niečoho
  • špecializácia na niečo
  • jedinečný druh zábavy
  • orientácia iba na to najlepšie z najlepšieho
  • dodržiavanie určitého konkrétneho štandardu a pod.
  • pomer cena / poskytnutá kvalita služby[/box] 

Ak ste sa teda rozhodli a určili vaše unikum (samozrejme aj po zohľadnení skutočných schopností vášho personálu), jasne ho sformulujte a začnite ho používať (komunikovať).

Že kde?

VŠADE !!!

Uveďte ho veľmi jasne na všetky svoje reklamné materiály, webovú stránku, jedálny lístok – áno, aj tam, je to jediná tlačovina, ktorú bude zákazník s určitosťou čítať, keď vás poctí svojou návštevou.

Toto je ten nástroj, ktorý pomôže nasmerovať  zákazníkov do vašich dverí. A to opakovane.

 foto: swperman/ Flickr.com
Odporúčané články

Nechajte odkaz

*

Kontaktujte nás

Ak máte otázky, radi Vám na ne odpovieme.

Nečitateľné? Zmeňte text. captcha txt

Začnite písať a stlačte ENTER na vyhľadávanie...